تجهیز سالن صخره‌نوردی همدان برای بستری بیماران کرونایی

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از تجهیز سالن صخره‌نوردی این شهر برای بستری بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن بهرامی، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سالن ورزشی صخره‌نوردی مجاور بیمارستان بعثت شهر همدان برای استفاده با هدف بستری و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به بیماران کرونایی، تجهیز و آماده سازی می‌شود.

او افزود: با توجه به بروز پیک پنجم همه گیری ویروس و افزایش چشمگیر شمار بیماران مبتلا به کرونا، مراکز درمانی موجود در برخی از روز‌های هفته با مشکل کمبود امکانات برای خدمت رسانی به بیماران مواجه می‌شوند که برهمین اساس و با مجوز ستاد مقابله با کرونا مقرر شد مکان‌ها و سالن‌های ورزشی برای استفاده در مواقع بحرانی و نیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گیرد که یکی از این مکان‌ها سالن صخره نوردی مجاور بیمارستان بعثت شهر همدان (برای بستری موقت بیماران) است.

بهرامی اظهار داشت: برهمین اساس در حال رایزنی با مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای تحویل سالن صخره نوردی مجاور بیمارستان بعثت شهر همدان برای تجهیز و آماده سازی و استفاده در مواقع ضروری هستیم.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: هم اینک تیم کارشناسی از معاونت درمان دانشگاه در محل سالن صخره نوردی حاضر شده تا ظرفیت این محل، امکانات و تخت‌های مورد نیاز برای تجهیز را بررسی و امکانات موردنیاز از جمله تخت و کپسول اکسیژن را در این مکان مستقر نماید.

او با تکذیب برخی شایعات مبنی بر اینکه بیماران کرونایی بدون هیچ گونه امکاناتی در این مکان بستری می‌شوند، افزود: تا پیش از این هم هیچ بیمار کرونایی در سالن صخره نوردی و یا مکان دیگری غیر از بیمارستان‌های استان همدان بستری نشده است و در پیک پنجم کرونا نیز سالن صخره نوردی به عنوان یک مکان اضطراری در نظر گرفته شد تا در صورت افزایش شمار مبتلایان با مشکل بستری مواجه نشویم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار