در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش پلیس به رسمی شدن برگ سبز خودرو

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا نسبت به اعلام سند رسمی شدن برگ سبز خودرو واکنش نشان داد.

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پاسخ به این سوال که آیا ثبت معاملات خودرو در دفاتر اسناد رسمی الزامی است یا خیر؟ خوشبختانه در نامه دادستان کل کشور آمده، با توجه به اینکه سند پلیس سندی رسمی است در ارتباط با نقل و انتقال خودرو هیچ ضرورتی برای رفتن به دفاتر استاد رسمی برای ثبت معامله وجود ندارد.

وی ادامه داد: این همان موضوعی است که پلیس برای دفاع از حقوق مردم و کاهش هزینه‌ها سال‌ها دنبال کرده است، مردم عزیز ما به این موضوع دقت و توجه داشته باشند، اما اگر طرفین معامله خواستند به دفاتر اسناد مراجعه‌ای داشته باشند و سند دیگری را دریافت کنند کاملا مختار هستند، اما الزامی از سوی ما وجود ندارد، زیرا سند پلیس سندی رسمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
همان هزینه از طریق مراکز تعویض پلاک اخذ خواهد شد فقط در صف های طولانی .... زیر برگ سبز نگاه کنید متوجه میشید هزینه مالیات نقل وانتقال - هزینه عوارض و...
-
بنده خدا
۰۹:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
انشاالله خداوند به دلسوزان انقلاب و مردم سلامتی و توفیق خدمت دهد
و انشاالله مافیای قدرت و ثروت که ریشه صهیونیزم و بهایت داشته و با ظاهر سازی در نقاط حساس نظام نفوذ کرده و همیشه دنبال ایجاد نارضایتی و خدشه دار کردن انقلاب ونظام بوده اند این شیرینی را به کام مردم تلخ نکنند؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۰۸:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
دلم برا دلال ها سوخت...الان بجای اینکه بگن تک برگ سنده ماشین وبا این ترفند دلیل بر اصالت و تمیزی ماشین کنند چه کار باید بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
ایا مراجع و محاکم قضایی برگ سبز را به عنوان سند تلقی خواهند کرد یا خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
خدا خیر دادستان رو بده. که کاغذ باطله های دفتار اسناد رسمی رو از پوشه سند خودرو جمع کرد. فقط پول اضافی از مردم میگیرن بدون هیچکونه خدماتی.
Iran (Islamic Republic of)
عزرائیل
۲۰:۱۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
بسمه تعالی
هر چند پلیس و نظام وظیفه دشمن من هستند اما از واگذاری سند به این نهاد حمایت می کنم. دفاتر اسناد با اخذ پولهای کلان ، حرام را به حلال مخلوط و ثروت بادآورده و البته مالیات گریز کسب می کردند.
آخرین اخبار