آغاز شور عاطفه‌ها در استان مرکزی از ابتدای هفته آینده

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود.

مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: امسال باتوجه به تقارن ماه محرم و صفر با بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها تبدیل به شور عاطفه‌ها شده که با همکاری نهاد‌های مختلف برگزار می‌شود.

مومنی افزود: بازه زمانی از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهر برای جمع آوری کمک‌ها مشخص شده و شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۶۱۴ برای کمک‌های نقدی در این امر خداپسندانه در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: ۷ هزارو ۲۱۹ دانش آموز کم بضاعت در سطح استان مرکزی ثبت نام شده اند که امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین نیاز این دانش آموزان را برای شروع سال تحصیلی تامین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: اقلام جمع آوری شده در شور نیکوکاری از سوی مدیران مدارس در بین دانش آموزان نیازمند استان مرکزی توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا می‌توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کرده و به صورت محدود از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

مومنی اظهار کرد: همچنین وام‌های قرض الحسنه هم در نظر گرفته شده که تاکنون ۹۲ میلیارد تومان وام قرص الحسنه در سطح استان مرکزی به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

او تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک مردمی در سطح استان مرکزی جمع آوری شده که پیش بینی می‌شود این رقم امسال به ۱۰ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: ۲۴ میلیارد تومان کمک مردمی از ابتدای ماه محرم در سطح استان جمع آوری شده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.