«موازنه بازدارندگی هفتم»، عملیات گسترده ارتش یمن علیه آل‌سعود

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد هفتمین مرحله از عملیات موزانه بازدارندگی را با موفقیت در عمق خاک عربستان انجام دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از انجام عملیات «موازنه بازدارندگی هفتم» در عربستان خبر داد.

وی گفت: در زمینه مقابله با جنایات متجاوزان علیه کشورمان، نیرو‌های مسلح هفتمین عملیات موازنه بازدارندگی را انجام دادند و تأسیسات حیاتی و پایگاه‌های نظامی متعلق به دشمن سعودی را هدف قرار داد.

یحیی سریع افزود: در این عملیات تأسیسات آرامکو در راس التنوره در منطقه دمام واقع در شرق عربستان را با هشت هواپیمای بدون سرنشین از نوع صامد ۳ و یک موشک بالستیک از نوع ذوالفقار هدف قرار دادیم.

وی اعلام کرد: همچنین تاسیسات آرامکو در مناطق جده، جیزان و نجران را با ۵ موشک بالستیک بدر و دو پهپاد صماد ۳ به دقت هدف قرار دادیم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد که ما به دشمنان سعودی در مورد پیامد‌های تجاوزات مداوم به کشور عزیزمان و علیه مردم یمن هشدار می‌دهیم. بر حق مشروع خود را برای انجام عملیات نظامی باکیفیت بیشتر در دفاع از کشور عزیز و مردم بزرگ خود تا متوقف کردن تجاوز و رفع محاصره تاکید می‌کنیم. نیرو‌های مسلح یمن به یاری خدا در نبرد جهادی خود تا آزادی همه اراضی یمن و دستیابی به آزادی و استقلال ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار