زاکانی:

‌می‌توانستم پشت تریبون مواردی را بگویم که عده‌ای خجالت بکشند/ شهردار قانونی هستم

شهردار تهران درباره حواشی انتخابش به عنوان شهردار توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر  و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی‌ها معتقدند که شهردار شدن بنده غیرقانونی است که باید بگویم اطلاعات این افراد به نوعی ناقص است ما نباید سیاسی برخورد کنیم، امروز من می‌توانستم پشت تریبون چیز‌هایی بگویم که افراد خجالت بکشند؛ این‌ها درست نیست و شهردار شدن من قانونی است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها  نقد منصفانه داشته باشند زیرا جوسازی در این مدت زیاد شده و عده‌ای قصدشان بر هم زدن ارامش است.

وی بیان کرد: تلاش ما این أست که بتوانیم با مشارکت مردم امکانی را فراهم کنیم تا ظرفیت استفاده از توانایی‌های اجتماعی و فرهنگی اقزایش پیدا کند و شاهد تغییر و تحول باشیم.

شهردار تهران با اشاره به تغییر و تحول در معاونت‌های شهرداری گفت: ما در حال بررسی هستیم و امیدواریم از تمام ظرفیت‌ها چه از درون و چه از بیرون شهرداری استفاده کنیم.

زاکانی گفت: برای حمل و نقل عمومی تمهیدات جدی در نظر گرفته‌ایم، دو سوم واگن‌های مترو نیاز به اوورهال شدن دارند و ۳۴۶ واگن هم خرابی‌های جزئی دارند که باید به سرعت انجام شود.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است بدانید که ما جانمان را فدای مردم می‌کنیم و می‌خواهیم برنامه‌ها جنبه مردم محوری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
اقای زاکانی اینا که شما اشاره کردین چنان پوست کلفتن اصلا نمیدونن خجالت چیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
این سیاست "بگم بگم" بین مسئولین، یه مملکت رو به قهقرا برده. مردم توی فقر و بیماری و فلاکت دست و پا میزنند، آقایان دنبال این هستند که گند کاری های هم رو لو بدهند. جناب مسئول! اگر تا این حد از اوضاع باخبرید، هم نگفتن شما و هم باقی موندن اون افراد در مسند ریاست، خلاف شرع و حق الناس محسوب میشه...
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۵:۱۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
خداقوت لطفا نیم نگاهی به فسادداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
شورابی
۱۳:۵۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
سلام وخداقوت اگه بشه ..در تهران وهمه شهرها برای رفت گران که خانه ندارند اپارتمانهای 20 ای 40 واحدی با متراژ50متر درست کنید ومخصوص دولت باشد ولی انان ساکن باشند خیلی کمک است
آخرین اخبار