شیب تند بازنشستگی معلمان در آران و بیدگل

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: امسال حدود ۲۰۰ معلم آران و بیدگلی بازنشسته می‌شوند و این در حالی است که نیروی جوان جایگزین وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد معدن‌دار مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت : در حال حاضر ۸۴ معلم خرید خدمات در دوره ابتدایی و ۱۱ معلم آزاد به شکل طرح برون سپاری در آموزش و پرورش آران و بیدگل مشغول فعالیت هستند.

وی استفاده از معلمان خرید خدمات را طرحی مؤثر در جهت جبران کمبود معلم و  استفاده از افراد با انگیزه معلمی زیاد عنوان کرد و گفت: برخی از معلمان خرید خدمات با داشتن سابقه ایثارگری و رزمندگی خانواده جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل شیب تند بازنشستگی معلمان را از دیگر چالش‌های چرخه آموزشی مدارس در آران و بیدگل بیان کرد و گفت: امسال حدود ۲۰۰ معلم آران و بیدگلی بازنشسته می‌شوند و این در حالی است که نیروی جوان جایگزین وجود ندارد.

معدن دار حفظ برخی از معلمان فعال و با انگیزه در آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل را ضروری دانست و افزود: داشتن شرایط تحصیلی مناسب از امتیاز‌های افراد بازنشسته برای ادامه همکاری با آموزش و پرورش است.

گفتنی است حدود ۲۰ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۶۰ واحد آموزشی شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.