احسانی: ارباب دارای تجربه سرمربیگری در تیم ملی کاراته بانوان است

دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون کاراته در خصوص انتخاب سرمربی و مدیر فنی تیم ملی بانوان توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا احسانی، دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون کاراته در گفت وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان اظهار کرد: امروز جلسه کمیته فنی فدراسیون برگزار شد و این کمیته فرخناز ارباب را به سمت سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد، او قبلا نیز سابقه حضور در تیم ملی را داشته و از تجربه کافی در این خصوص برخوردار است. همچنین مسعود رهنما نیز به عنوان مدیر فنی و مشاور تیم ملی کاراته بانوان انتخاب شدند.

او در خصوص احتمال به وجود آمدن اختلاف بین سرمربی و مدیر فنی تیم ملی بانوان گفت: آیین نامه سازمان تیم‌های ملی کاراته باید نوشته شود تا براساس این آیین نامه سرمربیان تیم‌های ملی و مدیر فنی ها انتخاب شوند و ممکن است اختلافاتی نیز به وجود بیاید، اما با مشخص شدن وظایف در آیین نامه سازمان تیم‌های ملی دیگر هرکس شرح وظایف خود را می‌داند و کمیته فنی فدراسیون نیز بر آنان نظارت و کنترل خواهد داشت. ما منتظر هستیم تا سازمان تیم‌های ملی آیین نامه را به ما بدهد تا ما آن را بررسی کنیم و در صورت کمی و کاستی مطالبی را نیز به آن اضافه کنیم و در آینده حتما سرمربی تیم‌های ملی در همه رده‌های آقایان و بانوان و مدیران فنی باید براساس شاخصه‌های تعیین شده در این آیین نامه انتخاب شوند.

احسانی در خصوص شرکت نکردن تیم ملی کاراته آقایان و بانوان در مسابقات کاراته وان قاهره بیان کرد: به نظرم اگر در چنین مسابقاتی شرکت کنیم به نفع کاراته کا‌های کشورمان است، اما هیئت رئیسه فدراسیون کاراته مصلحت دانسته که در این مسابقات شرکت نکنیم و احتمالا با توجه به بودجه فدراسیون و هزینه بالا برای سفر کاراته کا‌ها به مصر این تصمیم اتخاذ شده است.
معمولا کشور‌ها در همه‌ی مسابقات کاراته وان شرکت نمی‌کنند و من نیز درباره شرکت نکردن کاراته کاهای کشورمان در این مسابقات اطلاعی ندارم و هیئت رئیسه نیز در خصوص شرکت کردن یا نکردن از کمیته فنی نظری نخواست، اما به عنوان یک کارشناس می‌گویم که شرکت در مسابقات بین المللی برای کاراته کا ها خوب است، اما باید به شرایط فدراسیون نیز توجه داشته باشیم.

البته تیم ملی آقایان و بانوان کاراته  کشورمان در مسابقات آتی کاراته وان مسکو روسیه  شرکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار