گانتس: بنت از دیدار من با محمود عباس مطلع بود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت نخست وزیر از دیدار من با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و هدف این ملاقات اطلاع داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با دفاع از ملاقات روز یک‌شنبه خود با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت این دیدار پشتوانه‌ای برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

بنی گانتس در مصاحبه با کانال ۱۲ این رژیم اعلام کرد: «نفتالی بنت، نخست وزیر از سفر من مطلع بود و هدف از سفر من را می دانست، او می‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم».

وی افزود: نفتالی بنت با ملاقات من و محمود عباس  موافقت کرد و همچنین فکر می‌کند که اسرائیل باید برای تقویت قدرت رهبران حزب کمونیست در قدرت تلاش کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: هم بنت و هم عباس می‌دانند که ما در حال حاضر نمی‌توانیم به یک توافق دیپلماتیک برسیم، اما  هر دو به حفظ روابط امنیتی به منظور ایجاد ثبات در منطقه اعتقاد دارند.

با وجود اینکه گانتس اعلام کرده نفتالی بنت هم  همراه او در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حضور داشته است. اما نخست وزیر رژیم صهیونیستی این خبر را تکذیب کرد.

چندی پبش، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی افشا کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد تا از سخنرانی بنی گانتس در پارلمان (کنست) جلوگیری شود.  این دستور  پس از آن صادر شد که گانتس و محمود عباس در رام الله با یکدیگر دیدار کردند. گانتس در این دیدار ارائه شماری تسهیلات از طرف رژیم صهیونیستی برای فلسطینیان در کرانه باختری را وعده داده بود.

روز گذشته نیز دفتر نفتالی بنت، دیدار دو طرف را کم اهمیت دانست و  اعلام کرد که هیچ مذاکرات صلحی با فلسطینیان انجام نخواهد شد و هیچ روند دیپلماتیکی با فلسطینیان وجود ندارد و نخواهد داشت.

دیدار گانتس و عباس با واکنش فلسطینیان و گروه های فلسطینی مواجه شد و جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی نیز این دیدار مذکور  را خیانت به خون شهیدان توصیف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار