المیادین: اوضاع اقتصادی صهیونیست‌ها وخیم است

شبکه خبری المیادین افزایش ۴۰ درصدی تقاضای دریافت کمک‌های غذایی از سوی صهیونیست‌ها را نشانه وخامت وضع اقتصادی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حسن شراره گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین گفت: شاید تصور شود خبر افزایش ۴۰ درصدی تقاضای دریافت کمک‌های غذایی، مربوط به یکی از کشور‌های فقیر جهان است، اما مربوط به رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

او افزود: از آغاز پیامد‌های همه گیری کرونا، بحران اقتصادی، صهیونیست‌ها را فرا گرفته است که یکی از کارشناسان این رژیم، آن را خطرناکترین بحران اقتصادی در تاریخ اسرائیل توصیف کرده بود. جامعه اسرائیل برای خروج از این شرایط و بازگشت به رونق اقتصادی باید سال‌ها منتظر بماند.

در ادامه این گزارش آمده است: نظرسنجی که مرکز «جیوکپتوگرافی» اجرا و روزنامه یدیعوت آحارونوت آن را منتشر کرد، نشان دهنده عمق این بحران و حاکی از آن است که صد‌ها هزار خانواده نخواهند توانست مراسم سنتی سال نو عبری را برگزار کنند و خانواده‌های زیادی هم به دریافت کمک نیاز خواهند داشت.

خبرنگار المیادین افزود: بسیاری از خانواده‌ها هم خرید‌های مورد نیاز خودشان را به علت دشواری‌های اقتصادی کاهش داده اند و از آغاز همه گیری، سطح معیشت آن‌ها پایین آمده است. به نوشته این روزنامه، بحران فقط مربوط به تامین سبد‌های غذایی اسرائیلی‌ها نیست، بلکه هزینه‌های برق، آب و دارو را هم شامل می‌شود.

مقاله روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت بیانگر دیدگاه‌های مختلف شهرک نشینان است، اما همه آن‌ها به علت بی اعتمادی به کابینه رژیم صهیونیستی که به آن‌ها پشت کرده است، نگران شرایط آینده هستند و به نوشته این روزنامه، همه گیری کرونا، صهیونیست‌ها را با نبرد بر سر موجودیت روبرو کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار