چشمه شکلات و کاغذ دیواری خوراکی؛ امکاناتی متفاوت در یک هتل+ عکس

هتل Willy Wonka در کشور انگلستان با کاغذ دیواری های خوراکی و وان شکلات پذیرای مهمانانش است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از CampaignUK؛ یک اتاق از هتلی با نام Willy Wonka با انبوهی از شگفتی‌ها ساخته شده است. کسانی که عاشق شکلات هستند می‌توانند این اتاق را در انگلستان با نام ویلی وونکا رزرو کنند که شامل غذاهای نامحدود در اتاق، چشمه شکلات، کاغذ دیواری خوراکی و حتی وان پر از شکلات است.

این اتاق برگرفته از فیلم سینمایی ویلی وونکا و کارخانه شکلات سازی است. در این اتاق کاغذ دیواری طعم داری وجود دارد که مهمانان باید دیوارها را لیس بزنند تا متوجه شوند که چه طعمی دارد. علاوه بر این آدامس‌های شکلاتی و شکلات داغ نیز برای نوشیدن موجود است.

تصویر فیلم ویلی وونکا

حمام این اتاق رایحه شکلات دارد و مهمانان می‌توانند درخواست کنند که وان حمام با شکلات مایع پر شود. همانطور که گفته شد این اتاق برگرفته از فیلم سینمایی ویلی وونکا و کارخانه شکلات سازی است و جالب است بدانید که حتی کلید این اتاق شبیه بلیط‌های طلایی در فیلم است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از لوازم آرایشی با رایحه شکلات، یک تخت فوم با ملحفه پنبه مصری و روپوش بنفش و دمپایی شبیه به لباس‌هایی که ویلی وونکا در فیلم پوشیده بود، استفاده کنند.

هزینه یک شب اقامت در این اتاق دو نفره ۲۰۰ پوند است و وان پر از شکلات ۱۵۰ پوند هزینه اضافی دارد . این اتاق یک اقامتگاه بسیار هیجان انگیز برای ایام تعطیلات است .

تصویر هتل ویلی وونکا

تصویر هتل ویلی وونکا

تصویر هتل ویلی وونکا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار