لزوم توجه مدیران به توسعه و پیشرفت اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان و رضایتمندی مردم باید در دستور کار مدیران ادارات باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان و رضایتمندی مردم باید در دستور کار مدیران ادارات باشد و آن ها در حیطه کاری خود هنر داشته باشند تا بتوانند از تمام ظرفیت‌های ممکن جهت پیشبرد اهداف شهرستان استفاده کنند.

او بیان داشت: شهرستان اندیمشک از پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلفی برخوردار است و طی سالیان اخیر با جذب سرمایه گذاران و ایجاد کارخانجات و کارگاه‌های اشتغال زایی سعی شده است از میزان بیکاری جوانان در شهرستان کاسته شود و امیدوار هستیم با به سرانجام رسیدن برخی از پروژه‌های بزرگ تعداد قابل توجه‌ای اشتغال در شهرستان ایجاد شود.

جهانگیری افزود: هیچ مدیری نباید نسبت به امورات شهری و مردم بی‌تفاوت باشد مدیران باید به وظیفه ذاتی خود که خدمت به مردم در چارچوب قانون است عمل کنند و ما همچنان در پیک کرونا قرار داریم که ضرورت دارد مردم فهیم شهرستان در جهت عبور از این پیک کرونا همچون گذشته همکاری لازم را به ستاد کرونا و کادر درمان داشته باشند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: دولت جدید یک دولت مردمی و انقلابی است که در همین زمینه باید پیگیری‌های ما در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی دوچندان شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
کارخانه کدوم کارخانه ؟ ما که تو اندیمشک زندگی می کنیم کارخانه ای نمی بینیم حالتون خوبه جناب فرماندار؟