افزایش تشکل های مردم نهاد سقز

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه تقویت انجمن‌ها و تسهیلگری برای صدور مجوز از برنامه‌های اصلی دولت بوده‌است گفت: مجوز ۲ تشکل مردم نهاد صادر شده و تعداد این انجمن‌ها در شهرستان به ۵۲ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،کامیل کریمیان فرماندار ویژه سقز اظهار داشت: تقویت انجمن‌ها و تسهیلگری برای صدور مجوز از برنامه‌های اصلی دولت بوده است و در آینده هم این تسهیلگری ادامه خواهد یافت.

او با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد، بازوان توانمند دولت و یاوران مردم هستند، اضافه کرد: در حال حاضر ۵۲ تشکل مردم نهاد در شهرستان سقز وجود دارد که مجوز ۲۷ انجمن توسط وزارت کشور صادر شده است و مابقی زیرنظر بهزیستی و ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند.

کریمیان با اشاره به تلاش‌های سازمان‌های مردم نهاد برای بالندگی و توسعه شهرستان، یادآور شد: مشارکت مردم و نهاد‌های مردمی جهت تداوم رشد و توسعه همه جانبه کاری ارزشمند و حضور داوطلبانه افراد همواره کمک حال دولت بوده و موجب توسعه و پیشرفت شده است.

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد، الگویی برای تمرین مردم سالاری هستند، افزود: این نهادها، برای کسب سود و منفعت فعالیت نمی‌کنند، بلکه اهدافی غیرانتفاعی دارند و تلاش اعضای آنان به ویژه در دو سال اخیر در مبارزه و پیشگیری از کرونا و کمک‌های نوع دوستانه قابل ستایش است.

کریمیان اضافه کرد: این دو سازمان مردم نهاد شامل حمایت از بیماران بیمارستان شفا و مرکز فرهنگی اجتماعی سقز شناسی است.

تشکل مردم نهاد "حمایت از بیماران و بیمارستان شفا" با موضوع حمایت از بیماران و کمک به توسعه این بیمارستان و تشکل مردم نهاد" مرکز فرهنگی اجتماعی سقز شناسی" با موضوع تاریخی، فرهنگی و اجتماعی، دو سازمان مردم نهاد در شهرستان سقز هستند که مجوز فعالیت گرفتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.