جلالی: ملی پوشان فوتبال ایران عملکرد با کیفیتی مقابل سوریه نداشتند

کارشناس فوتبال درباره پیروزی تیم ملی ایران برابر سوریه در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

مجید جلالی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی سوریه در مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی به تازگی دور هم جمع شده اند به همین علت با هم هماهنگ نبودند و بازی با کیفیتی هم شاهد نبودیم. البته نکته مهم این بود که ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم.

او ادامه داد: تیم ملی سوریه تیم قابل بحثی نیست و خیلی بعید است که بتواند در ادامه مسابقات امتیازهای زیادی جمع کند. ملی پوشان ما با هم هماهنگ نبودند و این موضوع در ابتدای مسیر قابل توجیه است. به هر حال  زمان زیادی در اختیار کادر فنی تیم ملی نبود. از آن طرف اسکوچیچ و هاشمیان کرونا گرفتند و در کنار بازیکنان نبودند. همچنین تیم ملی بازی تدارکاتی نداشت.

جلالی گفت: تیم ملی فوتبال هیچ نفوذی از کناره‌ها با وجود تعداد بالای بازیکنان نداشت. تنها دلیل این موضوع این است که سرمربی تیم ملی فرصت نداشته تا پیش از شروع مسابقات با بازیکنان کار کند. مستقیم وارد مسابقات انتخابی جام جهانی  شدیم بدون اینکه بازی تدارکاتی داشته باشیم.

کارشناس فوتبال گفت: ملی پوشان ۳ - ۴ روز فرصت دارند تا از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با تیم ملی عراق شوند. بازی تیم ملی سوریه درگیرانه بود.

او درباره اینکه ملی پوشان در بازی با سوریه کارت زرد زیادی دریافت کردند، گفت: این موضوع اجتناب ناپذیر است.

جلالی درباره بازی بعدی تیم ملی ایران برابر عراق گفت: تیم ملی عراق مدتی در اردو بود و بازی دوستانه انجام داد. ما نباید تیم ملی عراق را با چند ماه پیش که توانستیم آن را شکست دهیم مقایسه کنیم چرا که این تیم دچار تغییر و تحول شده است. نباید بازی با تیم ملی عراق را ساده در نظر بگیریم. ما باید با تمام قوا به مصاف تیم ملی عراق برویم تا دومین ۳ امتیاز خود را دشت کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
دورود بر شما. به نظرم با این کیفیت بازی تیم ملی در آینده به مشکل می‌خوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
فوتبال افتصاحه
آخرین اخبار