توزیع روزانه اقلام موردنیاز بیماران کرونایی در کرمانشاه

در راستای مقابله با کرونا توزیع کالا و اقلام مورد نیاز در مراکز درمانی استان کرمانشاه به صورت روزانه در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دکتر تورج شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روز گذشته ۳۰ عدد کپسول برای تامین اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی به بیمارستان حضرت ابولفضل (ع) ناجا تحویل شد.

او با بیان اینکه ۲۰ عدد کپسول و ۱۵ مانومتر هم به جوانرود تحویل داده شد،افزود: همچنین تعداد ۱۵ عدد مانومتر به کنگاور، ۲۰ عدد کپسول و ۱۵ مانومتر به سرپل ذهاب تحویل داده شد و مابقی در روز‌های شنبه و یکشنبه به این ۲ مرکز تحویل داده می‌شود.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: تحویل مانومتر ۲ گیج به بیمارستان امام رضا (ع) و تحویل ۱۰ عدد کپسول، ۱۵ عدد مانومتر، ۱۰ تخته تشک، پنج عدد پالس اکسی متر با کیفیت ایتالیایی به بیمارستان فارابی کرمانشاه از دیگر اقداماتی است که طی دیروز و امروز انجام شده است.

او بیان داشت: تعداد ۱۵ عدد مانومتر و پنج عدد کپسول نیز به بیمارستان امام علی (ع) تحویل داده شد و مابقی اقلام موردنیاز این بیمارستان هم در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده تحویل می‌شود.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: کار تعمیر اکسیژن ساز بیمارستان اسلام آبادغرب به پایان رسیده و دستگاه ۶۰۰ لیتری کانتینری دیروز به این بیمارستان تحویل شد که پس از فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم، نصب و به سرعت وارد مدار خواهد شد.

او گفت: ۲ مخزن اکسیژن هم در بیمارستان‌های امام رضا (ع) و فارابی طی شب گذشته و امروز شارژ شده است و در حال بستن تفاهم نامه‌ای با شرکت‌ها برای تامین مطمئن اکسیژن هستیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.