آغاز تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان آران و بیدگل

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: تزریق دز دوم واکسن یک هزار و ۷۵۰ نفر از فرهنگیان شهرستان آران و بیدگل برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد معدن دار ،مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در حاشیه اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان آران و بیدگل از یک هزار و ۷۵۰ نیروی فرهنگی رسمی و شاغل در مدارس دولتی غیردولتی و کادر اداری برخوردار است، که با هماهنگی‌های به عمل آمده با شبکه بهداشت و درمان و خانه امید آران و بیدگل، کار واکسیناسیون دز دوم این قشر از جامعه از امروز آغاز شد.

وی افزود: امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون بتوانیم بعد از ۱۹ ماه آموزش غیرحضوری، در مدارس را به روی دانش آموزان باز کنیم.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تاکید کرد: به منظور سهولت و سرعت در انجام واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان آران و بیدگل، خانه امید متعلق به صندوق بازنشستگی کشور به عنوان مرکز تجمیعی تجهیز شده و فرهنگیان با حضور در این مکان واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با بیان اینکه روزانه حدود ۲۰۰ نفر از فرهنگیان دُز دوم واکسن را دریافت می‌کنند، افزود: نحوه نوبت‌دهی حضور فرهنگیان طی بخشنامه ارسالی به مدارس و از طریق برنامه شاد به اطلاع معلمان می‌رسد.

معدن دار خاطرنشان کرد: امیدواریم فرهنگیان شهرستان به عنوان گروه مرجع، استقبال خوبی از طرح واکسیناسیون داشته تا شاهد قطع بیش از پیش انتقال ویروس کرونا در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.