رضایت مدیرکل ورزش از ظرفیت خوب کاراته در کرمان

پاریزی با بیان اینکه کاراته کرمان این ظرفیت را دارد تا همه جا سالن اختصاصی داشته باشد، گفت: هم اکنون خانه کاراته در کرمان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین قدردانی از قهرمانان کشوری که با حضور مرادی معاون توسعه ورزش، بلوردی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، حسینی رییس هیئت کاراته استان، نظری رییس هیئت کاراته شهرستان و میرحبیبی از پیشکسوتان این رشته در باشگاه کاراته شهدای کرمان انجام شد، ضمن تشکر از زحمات مربیان گفت: زحمات رشیدی و دیگر مربیان را ارج می‌نهیم.

او افزود: از زحمات فتاحی و امیری روسای قبلی هیئت آقایان تشکر دارم، چرا که باعث پیشرفت این رشته در طول این مدت شده اند.

پاریزی تصریح کرد: زحمات ورزشکاران در بحث‌های مختلف برای ما قابل لمس است.

او بیان کرد: خانه کاراته استان کرمان نیز در حال ساخت است و امیدواریم که هر چه زودتر بتوانیم آن را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: کاراته کرمان این ظرفیت را دارد که در هر گوشه این شهر سالن اختصاصی داشته باشد.

او ابراز امیدواری کرد: ظرفیت کاراته استان با وجود حسینی که از خانواده این رشته و تحصیلکرده حوزه ورزش است، بیش از پیش شکوفا شود.

پاریزی افزود: آرامش حاصل در کاراته را ارج می‌نهیم و امید است در سایه هم افزایی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این رشته در کشور باشیم.

حسین حسینی رییس هیئت کاراته استان کرمان نیز ضمن قدردانی از ورزشکاران و مربیان حاضر در مسابقات، گفت: در بحث قهرمانی و حضور در مسابقات با چالش‌های زیادی مواجه هستیم که یکی از این چالش‌ها، بحث اقتصادی است که باید از بنگاه‌های اقتصادی برای حل این مشکل کمک گرفت.

او افزود: کرمان در این دوره از مسابقات درخشش خوبی داشته است، به طوری که توانسته با کسب یک نشان طلا و ۲ نقره در مجموع نایب قهرمان این دوره از مسابقات شود.

حسینی از همه مربیان و ورزشکارانی که سبب این موفقیت شده اند، تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: هیئت استان با تمام توان از این عزیزان حمایت خواهد کرد.

او تصریح کرد: با بنگاه‌های اقتصادی صحبت شده تا بخشی از هزینه‌ها را بتوانیم پرداخت کنیم.

حسینی گفت: حتی در مسابقاتی که برگزار شد، ورزشکاران کرمانی در رقابت با کاپیتان تیم ملی و چهره‌های نام آور این رشته به رقابت پرداخته اند که با اختلاف یک امتیاز نتیجه را واگذار کرده اند که این نشان می‌دهد، کرمان در بحث فنی ورزشکاران خوبی دارد.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان افزود: طی صحبتی که با مربیان تیم ملی داشتم، آن‌ها نیز از عملکرد فنی بازیکنان کرمانی رضایت داشتند.

حسینی با اعلام اینکه انسجام و اتحاد بین مربیان و جامعه کاراته می‌تواند موفقیت‌های زودهنگامی را برای کاراته رقم بزند، تصریح کرد: از همه بزرگان درخواست دارم تا حول محور اتحاد و همدلی حرکت کنند تا موفقیت لازم را در کاراته به دست بیاوریم.

او بیان کرد: با عنایت سردار فرماندهی استان مجموعه‌ای برای رشته کاراته استان با ۶۲۰ متر مربع ساخته شده که مراحل پایانی آن انجام گرفته و به زودی در اختیار خانه کاراته قرار خواهد گرفت.

حسینی افزود: خانه کاراته استان کرمان هم به همت و با تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان در حال انجام است و سعی داریم تا پایان این دوره، ساخته شود.

محسن رشیدی مسئول باشگاه شهدای کرمان نیز ضمن در سخنانی به بیان تاریخچه کاراته در استان کرمان پرداخت و گفت: کرمان یکی از قطب‌های کاراته کشور است و امروز در کاتا و کومیته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او افزود: در اکثر استان‌ها، کومیته کار قهرمان داریم، اما کاتا فن است و تنها ۷ تا ۸ استان کاتارو دارند.

رشیدی تصریح کرد: کرمان در بخش کاتا جایگاه خوبی دارد و در مجموع پسران در بخش کاتا و کومیته دوم شده ایم و این در کشور بی سابقه بوده است.

او ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت کاراته استان و شهرستان شاهد پیشرفت‌های روزافزون در این رشته باشیم.

در پایان این برنامه، به همت نظری رئیس هیئت شهرستان کرمان با هدایای نقدی از زحمات قهرمانان این رشته ورزشی قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار