تبریک مدیرکل صدا وسیمای فارس به تولیت آستان شاهچراغ (ع)

مدیرکل صدا وسیمای فارس با صدور پیامی، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری را به تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس انتخاب حجت الاسلام والمسلمین کلانتری به عنوان تولیت جدید حرم مطهر شاهچراغ (ع) را تبریک گفت.

در پیام آقای سهرابی آمده است: کسب اعتماد رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به آن عالم فرهیخته موجب افتخار است.

دریافت حکم نورانی تولیت بارگاه بلند آستان حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام را به جناب عالی که بحمدالله مزین به علم واخلاق و دارای سوابق ارزشمند علمی و فرهنگی هستید، تبریک عرض می‌کنم.

رسانه‌ی ملی تبیین جایگاه رفیع سومین حرم اهل بیت را وظیفه خود می‌داند و صدا وسیمای فارس برای تحقق این مهم در سال‌های اخیر در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری تلاش درخور توجهی انجام داده است که مشخصا می‌توان به راه اندازی استودیو حرم، ایجاد شبکه فیبر نوری در نقاط مختلف دو حرم مطهر احمدی و محمدی علیهما السلام و طراحی و اجرای جشنواره ملی رادیویی چلچراغ در کنار پرداخت مطلوب رسانه‌ای در مناسبت‌های مختلف در شبکه‌های استانی، ملی و بین المللی اشاره کرد.

رجاء واثق دارد که حضور ارزشمند آن مقام ارجمند زمینه ساز فعالیت‌های افزون‌تر رسانه‌ای برای تحقق امر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در معرفی جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و به ویژه حرم نورانی و پر برکت حضرت شاهچراغ علیه السلام خواهد شد.

ضمن تبریک مجدد آمادگی صدا وسیمای فارس را برای هرگونه همکاری رسانه‌ای برای تحقق منویات تولیت معزز در پیشبرد برنامه‌های مدنظر اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار