راه‌اندازی کارخانه آسفالت اسدآباد اولویت اصلی شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: احیا و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرستان از اولویت‌های اصلی شورای اسلامی شهر اسدآباد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فردین جمور، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه ایجاد در آمد پایدار برای شهرداری شهر از برنامه‌های بلند مدت شورای اسلامی شهر اسدآباد است، بیان کرد: به همین منظور احیاء و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرستان از نقش مؤثری در تحقق این برنامه برخودار است.

او با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرستان یکی از خواسته‌های شورای اسلامی شهر از شهردار آینده شهرستان خواهد بود، افزود: برای تصدی شهردار شهر اسدآباد از بین ۱۵ گزینه، شش نفر برای بررسی وضعیت باقی مانده که همه این افراد دارای سابقه سمت شهردار بوده و دارای تخصص و تجربه هستند.

جمور با بیان اینکه در چند روز آینده شهردار اسدآباد را از بین شش گزینه که در حال بررسی وضعیت هستند انتخاب خواهیم کرد، افزود: انتخاب یک شهردار توانمند و متخصص در کار بدون شک در پیشبرد برنامه‌های شورای اسلامی شهر و نیز تحقق مطالبات مردم از ارائه خدمات هر چه بهتر شهری از نقش مؤثری برخوردار است و باید در این انتخاب اعضای شورای اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که نسبت به شهروندان تعهد دارند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.