شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ همدانی برگزار شد

مسئول امور قرآنی اداره ‎کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی و ارزیابی حافظان قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا فرهادی، مسئول امور قرآنی اداره‎ کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در همدان با حضور ۲۸ شرکت‎ کننده همدانی برگزار شد.

او با بیان اینکه مرحله کتبی این آزمون در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود، افزود: مرحله شفاهی این آزمون با ۲۸ شرکت‌کننده برگزار شد که شش نفر از این افراد آقا و مابقی خانم بودند.

مسئول امور قرآنی اداره‎ کل تبلیغات اسلامی استان همدان اضافه کرد: متأسفانه تعداد شرکت‎ کنندگان به شدت ریزش پیدا کرده بود که علت آن هم شیوع کرونا و عدم آمادگی کافی برای برگزاری آزمون شفاهی بود.

فرهادی عنوان کرد: افرادی که در این آزمون‌ها قبول می‌شوند بر اساس سطح‌های مختلفی که دارند مدرک‌هایی معادل دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر به آن‌ها اعطا می‌شود.

او اضافه کرد: این آزمون روز گذشته در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد که هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.