نکیسا: درخشش لژیونر‌ها برای رقبای تیم ملی فوتبال ایران دلهره آور است

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی تیم ملی برابر سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی در آستانه بازی با تیم ملی سوریه در مسابقات انتخابی جام جهانی  اظهار کرد: تیم ملی آنقدر بازیکنان با کیفیتی دارد که به نظرم نباید نگرا این بازی  باشیم.

او ادامه داد: بازیکنانی در لیگ‌های معتبر اروپایی داریم که  خوب گلزنی می‌کنند و در تیم‌های خود تاثیرگذار هستند. این موضوع برای رقبا دلهره آور است.

نکیسا درباره اعتراض تیم ملی سوریه به میزبانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی گفت: به نظرم مسائل بین المللی در میان است و قاعدتا این اتفاقات به دور از مسائل سیاسی نیست و آن‌ها دست به هر کاری می‌زنند تا تیم ملی خودشان به جام جهانی برود.  به هر حال کشور سوریه دوست و برادر ما است و مطرح کردن چنین مسائلی برازنده ارتباطات بین ۲ کشور نیست.

دروازه بان اسبق تیم ملی گفت: تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود، به طور حتم برنامه ریزی‌های خوبی کرده است. ما از مرحله مقدماتی  به خوبی عبور کردیم. اگر می‌خواهیم  به جام جهانی برویم، تنها حضور ما در این رویداد معتبر نباید ملاک باشد و باید به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کنیم.

او افزود: در ترکیب تیم ملی لژیونر‌های خوبی داریم و تیم‌های دیگر باید نگران باشند. ما باید با آرامش کار خود را انجام دهیم و بازی به بازی پیش برویم.

نکیسا درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی فوتبال  گفت: پیش بینی من این است که به عنوان تیم اول یا دوم به جام جهانی می رویم. اگر بتوانیم از ۲ بازی ابتدایی ۶ امتیاز کسب کنیم در آن صورت ۷۰ درصد از مسیر جام جهانی را سپری کرده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار