نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس:

همه‌ی مردم ایذه و باغملک را به یک چشم نگاه می‌کنم

ایزدپناه گفت: همه‌ی مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک را به یک چشم نگاه می‌کنم و به دنبال بازسازی و مرمت تمامی مدارس سنگی این دو شهرستان هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس گفت: همه‌ی مردم ایذه و باغملک را به یک چشم نگاه می‌کنم و به دنبال بازسازی و مرمت تمامی مدارس سنگی دو شهرستان هستیم و در حال حاضر چندین مدرسه در این دو شهرستان به بهره برداری رسیدند.

او بیان داشت: در آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و به دنبال ارتقا دادن ایذه هستیم تا فرمانداری ویژه به شهرستان تعلق گیرد و ۸۰ سال پیش دهدز همزمان با کرج در تقسیمات کشوری تبدیل به بخش شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته سرانجام پس از سال‌ها انتظار این بخش به شهرستان دزپارت تبدیل شد.

ایزدپناه تصریح کرد: گاز رسانی تعدادی از روستا‌های بخش‌های دهدز و سوسن انجام شده است همچنین با افتتاح چهار حلقه چاه کمبود آب تا حدی جبران شد و در حوزه بهداشت در حال پیگیری برای ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه هستیم همچنین در آینده‌ی نزدیک پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای افتتاح و دو آمبولانس به ناوگان اضافه خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: در خوزستان ۳۳ میلیارد متر مکعب کمبود آب وجود دارد و قرارداد آبداران روستایی و شهری ایذه تا پایان امسال درست خواهند شد و کار‌های مقدماتی ساخت کارخانه نساجی در ایذه انجام شده است و در منطقه سراک صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.