معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس خبر داد؛

قاچاق سلاح از استان‌های غربی به مقصد فارس/ اعضای باند دستگیر شدند

سرهنگ محمدی از بازداشت اعضای یک باند قاچاق سلاح که تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک سواری پژو پارس مسروقه تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور سپیدان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.

معاون اجتماعی پلیس فارس اضافه کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده با سرعت به محور خاکی تغییر مسیر و با استفاده از سیستم دود زا و پرتاب میخ‌های ۳ پر قصد متواری شدن داشت که ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی سرنشین متواری و ماموران موفق شدند راننده را نیز دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از آن خودرو، ۱۰ قبضه سلاح پنج تیر پران قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه بی امان با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.