جابجایی کالا در جنوب سیستان و بلوچستان از مرز یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گذشت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۷۰۵ هزار و ۹۲۳ تن کالا با ۹۱ هزار و ۹۳۰ سفر در پنج ماه نخست امسال توسط ناوگان باری در اقصی نقاط کشور حمل شده است.

جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان اینکه کالا‌های کشاورزی (صیفی جات) و کالا‌های اساسی عمده کالا‌ها جابجا شده این مدت جنوب استان را تشکیل می‌دهند، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا اعمال نشده و نخواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در جنوب این استان کاملا عادی و روان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع کالا‌های حمل شده این مدت حدود ۵۴۰ هزار تن آن به کالا‌های اساسی اختصاص دارد که از مقصد بندر چابهار به سایر نقاط کشور حمل شده است.

قادری تصریح کرد: در حال حاضر ۷۷ شرکت حمل و نقل کالا درجنوب سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت ناوگان درون و برون استانی در حال ارائه خدمات به عموم شهروندان هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار