رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان:

اجاره بهای مسکن در زنجان ۲۰ درصد افزایش یافته است

طاهری از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از فعالیت هزار و ۱۵۰ مشاور املاک دارای پروانه کسب در زنجان خبر داد و گفت:  افرادی سودجو با باز کردن مشاور املاک اقدام به افزایش قیمت در بازار مسکن می‌کنند که از مهرماه پارسال اتاق اصناف استان زنجان با همکاری سازمان صمت بازرسی از مشاورین املاک را تشدید کرده است.

او افزود: مشاورین املاک در استان زنجان برای داشتن فعالیت قانونی باید در سامانه مستقلات املاک کشور ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان بابیان اینکه اگر جلوی افزایش قیمت مصالح ساختمانی گرفته نشود قطعا ساخت و ساز‌ها کاهش می‌یابد، ادامه داد: امیدواریم با کاهش قیمت مصالح قیمت مسکن به حد قابل توجهی کاهش یابد.

او بر لزوم تقویت نظارت از مشاورین املاک در استان زنجان تأکید کرد و افزود: اتحادیه مشاورین املاک با مشاورین املاکی که ضوابط و دستور العمل‌های را رعایت نکنند و بدون پروانه کسب فعالیت کنند برخورد کرده و واحد صنفی مربوطه را پلمب می‌کند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان خبر داد و گفت: باید مالکین مسکن از افزایش غیرقانونی اجاره بهاء خودداری کنند و دستورالعمل‌های لازم به مشاورین املاک ارائه شده و نظارت‌های لازم در این زمینه در استان زنجان انجام می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.