رییس کمیته امداد امام شهرستان مهران خبر داد؛

‍ اجرای ۱۳۱ طرح اشتغال برای مددجویان و نیازمندان شهرستان مهران

پارسامهر از اجرای ۱۳۱ طرح اشتغال برای مددجویان شهرستان مهران در پنج ماهه نخست امسال خبرداد.

علی محمد پارسامهر،رییس کمیته امداد امام خمینی  شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از‍ اجرای ۱۳۱ طرح اشتغال برای مددجویان و نیازمندان شهرستان مهران خبر داد و گفت: جهت اجرای این تعداد طرح در مجموع ۳۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت کمیته امداد و منابع قرض الحسنه بانک‌ها پرداخت شده است.

او ادامه داد: از این طرح‌های اجراء شده تعداد ۷۲ طرح از محل منابع بانکی وصندوق قرض الحسنه امداد، تعداد ۲۶ طرح از طریق راهبر شغلی و با اعطای تسهیلات و تعداد ۳۳ طرح نیز از طریق کاریابی در موسسات برای مددجویان اجرا گردیده است.

پارسامهر افزود : طرح‌های اجرا شده در زمینه دامداری، گاوداری، پرورش گاو شیری، قالیبافی، صنایع دستی و دیگر مشاغل کوچک و خانگی بوده است.

او در ادامه با عنوان اینکه در سال جاری از طریق راهبر‌های شغلی اقدام به آموزش اشتغال برای مددجویان تحت حمایت نموده ایم اضافه کرد : بعد از برگزاری این دوره‌های آموزشی با پرداخت تسهیلات زمینه ایجاد شغل را برای استقلال معیشتی خانواده‌ها فراهم نموده ایم.

پارسامهر با بیان اینکه امسال در حوزه اشتغال برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است گفت: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان این شهرستان در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشم گیری داشته است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.