بهره برداری از هفت پروژه در شهرستان سیروان

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از هفت پروژه شهرستان سیروان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، الیاس فتاحی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با سفر به شهرستان سیروان، ابتدا با حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از هفت پروژه شهرستان سیروان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بهره برداری شد و سپس با حضور در فرمانداری در نشست ستاد کرونای شهرستان شرکت کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست ستاد کرونای شهرستان با تقدیر از کادر درمان و اعضای ستاد کرونای شهرستان بر همکاری و اهتمام همه دستگاه‌ها در برنامه ریزی، فراهم اوردن تجهیزات، امکانات و زیرساخت‌های لازم تاکید کرد و خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌ها شد.

او از مردم خواست تا با زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات در بهبود شرایط و غلبه بر بیماری منحوس کرونا همکاری نمایند.

فتاحی در پایان بر تشکیل گشت‌های مشترک، استفاده از ظرفیت همیاران سلامت و مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و همچنین تسریع در واکسیناسیون در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
درود