بازگشت یک‌هزار و ۲۵۰ خودروی غیربومی از مبادی ورودی چهارمحال و بختیاری

جانشین رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری از بازگرداندن یک‌هزار و ۲۵۰ خودروی غیربومی از مبادی ورودی استان طی اعمال محدودیت های کرونایی اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد صادقی جانشین رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیرو‌های پلیس‌راه به‌صورت ۲۴ ساعته در محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند اظهار داشت: رسیدگی به تصادفات جاده‌ای، جلوگیری و پیشگیری از تخلفات رانندگی بر عهده ماموران پلیس‌راه است.

او ادامه داد: در ایام شیوع کرونا بحث ممنوعیت و محدودیت‌های تردد و جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی به چهارمحال و بختیاری بر عهده پلیس‌راه گذاشته شد، در این استان راه‌های فرعی، اصلی و روستایی بسیاری وجود دارد که کنترل این محور‌ها نیازمند منابع و نیروی انسانی بالایی است.


بیشتر بخوانید


صادقی با تاکید بر اینکه نظارت‌های پلیس در محور‌های مواصلاتی از حضوری به سمت الکترونیکی رفته است، خاطرنشان کرد: در محور‌های مواصلاتی تابلو‌های راهنمایی و رانندگی دچار مشکل شده باشند، این مسئله توسط پلیس‌راه به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گزارش می‌شود تا اقدامات لازم برای اصلاح و نصب تابلو صورت بگیرد.

جانشین رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: از ظهر روز ۲۴ مردادماه و با اعلام ممنوعیت تردد و ورود خودرو‌های بومی به استان حدود یک هزار و ۲۵۰ خودروی غیربومی از مبادی ورودی این استان به سمت مبدا عودت داده شد، اکنون محدودیت تردد برقرار است، اما محور‌ها مسدود نیستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار