اجرای پروژه مهر در گروی همکاری شهرداری‌ها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر اجرای مطلوب پروژه مهر گفت: شهرداری منطقه ۴ نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به دیدار با پوریا راه نورد مدیر شهرداری منطقه این کلانشهر اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر از اهداف تشکیل این جلسه است

او فراهم کردن بستر مناسب برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید را مهم‌ترین هدف اجرای پروژه مهر عنوان کرد و افزود: شهرداری‌ها می‌توانند نقش بسیار موثری در زمینه اجرای این پروژه فرهنگی ایفا کنند.

نیسی گمراوی با بیان اینکه گستره مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در مناطق مختلف شهرداری است، اظهار کرد: رنگ آمیزی و شعار نویسی دیوار مدارس، شست و شوی حیاط مدرسه ها، نصب مبلمان شهری در حیاط، هرس درختان، تهیه سطل‌های پسماند و اهدای پرچم از جمله اقداماتی است که شهرداری‌ها در رابطه با پروژه مهر انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه انجام چنین اقداماتی در قالب پروژه مهر علاوه بر اینکه سبب ایجاد روحیه نشاط در دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف و به ویژه نوآموزان می‌شود، بیان داشت: نوسازی مدارس و رفع مشکلات مختلف از دیگر مزایای این طرح است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.