فرماندار حمیدیه خبر داد:

پایکوبی کرونا در حمیدیه/ وضعیت در سایه سهل انگاری‌ها نارنجی شد

هاشمی وضعیت کرونا در حمیدیه را نارنجی اعلام کرد و گفت: بی توجهی نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به بحرانی شدن شرایط دامن می‌زند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: علیرغم هشدار‌های متعدد و تاکید‌های فراوان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، خودداری از حضور در اماکن شلوغ و دورهمی‌های خانوادگی، هم اکنون شاهد وقوع وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان به سبب افزایش ابتلا به کووید-۱۹ و در نتیجه افزایش موارد مرگ و میر هستیم.

او اجتناب از شرکت در مراسم عروسی، فاتحه خوانی، تجمع‌های خانوادگی، رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی عموم مردم را تنها راهکار موثر برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود اصناف، کسبه و همچنین اداره‌ها از هرگونه خدمات دهی به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

هاشمی اظهار داشت: با توجه به افزایش قدرت سرایت کرونا به گروه‌های مختلف سنی و مشاهده سویه‌های جهش یافته، افراد باید درصورت مشاهده هرگونه علائم مربوط به این بیماری به مراکز بهداشتی مراجعه نمایند و با انجام تست و آگاهی از بیماری خود با آغاز مداخله‌های درمانی علاوه بر کمک به بهبود، از انتقال آن به سایر افراد و همچنین پیشرفت بیماری و پیامد‌های پس از آن جلوگیری کنند.

فرماندار حمیدیه با تاکید بر تسریع در روند واکسیناسیون عمومی کرونا با همکاری مرکز بهداشت حمیدیه بیان کرد: اداره صمت و اماکن انتظامی با همکاری بهداشت شهرستان نسبت به پلمب اصناف و اماکنی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.