۶۰ درصد از جمعیت فرهنگیان خراسان رضوی واکسینه شده‌اند

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: تاکنون ۶۰ درصد از جمعیت فرهنگیان در خراسان رضوی موفق به دریافت واکسن کرونا شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش وپرورش  خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون فرهنگیان تربت حیدریه گفت: دانشگاه فرهنگیان مولود سند تحول بنیادین نظام تربیتی است که سال‌ها دغدغه مسئولین کشور است.

او از جذب بیش از ۲ هزار و۶۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان خراسان رضوی از طرف سازمان سنجش خبر داد و افزود: درحال حاضر سه هزار و ۶۰۰ نفر به مصاحبه دعوت شده‌اند ودر حال حاضر سهمیه استان دو هزار ۶۰۰ نفر در سال جاری است که امسال استان از ظرفیت یک ونیم برابری از طرف سازمان سنجش برخوردار شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش  خراسان رضوی ادامه داد: امسال به دلیل وضعیت نامناسب مشهد و جلوگیری از شیوع کرونا  تصمیم گرفته شد در تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور سهمیه هر قطب را واگذار کنیم تا این مصاحبه‌ها در شهرستان‌ها انجام‌ شود.


بیشتر بخوانید


خدابنده بیان کرد: طبق بخش نامه ماده ۲۸ افرادی که در مدرسه دولتی حتی یک ماه معلمی و حتی در پیش دبستانی فعالیت داشته‌اند، استخدام می‌شوند.

او تصریح کرد: در حال حاضر به طور کلی ۶ هزار و۶۰۰ دانشجوی پیوسته داریم که شامل دو هزار و ۵۰۲ دانشجوی دختر و سه هزار و ۹۷۶ دانشجوی پسر هستند.

مدیرکل آموزش وپرورش  خراسان رضوی تاکید کرد: مرکز واکسیناسیون در تربت حیدریه که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان راه اندازی شده است، با کیفیت خوبی در حال خدمات‌رسانی به فرهنگیان و مردم تربت حیدریه است.

خدابنده اظهار کرد: در این مرحله تزریق دوز دوم آغاز شده و علاوه بر آن، جاماندگان دوز اول هم می‌توانند به مرکز مراجعه کنند و امیدواریم تا پایان شهریور واکسیناسیون فرهنگیان به اتمام برسد.

او افزود: تاکنون ۶۰ درصد از جمعیت فرهنگیان مشمول در استان موفق به دریافت واکسن شده‌اند و فرآیند واکسیانسیون فرهنگیان در ۱۸مرکز تجمیعی که بر اساس استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شده است انجام می‌شود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
لطفا در مورد واکسیناسیون دانش آموزان هم خبری تهیه کنید که ایا تصمیم دارند واکسن بزنند و چه برنامه ای مسئولین دارند
آخرین اخبار