امیری در جمع خبرنگاران:

آمادگی کمک به معاونت پارلمانی دولت سیزدهم را دارم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: من آمادگی خود را برای کمک به معاونت پارلمانی و دولت سیزدهم اعلام می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت دوازدهم در دیدار با سید محمد حسینی، معاون پارلمانی دولت سیزدهم گفت: اتفاق خوبی است که آقای حسینی کاملا به کار آشنا هستند و سابقه او در ادوار مختلف گواه این حرف است.

امیری افزود: رای بالای مجلس به وزرا نشان دهنده عزم مجلس برای کمک به دولت است. مجلس نظارت زیادی به دولت دارد و دولت و مجلس از نظر قانونی ارتباط زیادی به هم دارند و اصولا علاوه بر قدرت قانونگذاری، مجلس قدرت نظارت هم دارد.

وی بیان کرد: هرگاه دولت و مجلس با هم همراه باشند، کار کشور خوب پیش خواهد رفت. در روز‌های اخیر مجلس برای دولت سنگ تمام گذاشت که باید از نمایندگان مجلس تشکر کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: آقای حسینی در شرایطی کار خود را شروع کرد که مجلس در حال بررسی خط مشی برنامه‌های دولت و رسیدگی به وزرای پیشنهادی بود که معاونت پارلمانی کار سختی را در پیش داشت.

او همچنین گفت: دوره آزمون و خطا گذشته است و من آمادگی خود را برای کمک به معاونت پارلمانی و دولت سیزدهم اعلام می‌کنم.

امیری در پایان تصریح کرد: کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد، تحریم‌ها و فشار‌ها کار سختی پیش روی ما قرار داده است که در این شرایط وحدت و یکپارچگی را طلب می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بهترین کمک تو اینه که بری پیش اربابت براش چرت پرت بگی .
آخرین اخبار