معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

بیش از ۵۰۰ طرح عمرانی در یزد آماده بهره برداری است

صادقیان گفت: همزمان با هفته دولت ۵۳۲ طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: ۵۳۲ طرح  عمرانی با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در استان آماده بهره برداری است. 

او افزود: سال‌های گذشته طرح‌های بسیار خوبی در حوزه‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان تعریف شد، در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی انجام نشد، و موفقیت خوبی همراه نبود.

صادقیان با بیان اینکه در مجموع ۵۳۲ طرح عمرانی با اعتبار بیش از سه هزار و ۳۱۴ میلیارد تومان در استان یزد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی می‌شود، ادامه داد: از این میزان ۵۱۳ طرح با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۹۳۲ نفر افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و عملیات اجرایی ۱۹ طرح هم با اعتبار ۷۹۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: شهرستان یزد با ۹۶ طرح، تفت با ۷۴ طرح و پس از آن اردکان بیشترین طرح‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شرکت برق استان یزد هم بیشترین طرح را در میان ادارات دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از برنامه‌ریزی برای احداث ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خبر داد و گفت: در دو سال گذشته ۱۰۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید و ۳۰۰ کیلومتر دیگر آن در حال انجام است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به بزرگراه یزد طبس و اردکان چوپانان اشاره کرد.

صادقیان باند دوم بزرگراه بافق بهاباد را یکی از طرح‌های مهم دولت دانست و افزود: این طرح می‌تواند برای شهرستان کمتر برخوردار بهاباد نقش بسیار مهمی در توسعه داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۵:۱۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اگه راست می گویید این طرح اقدام ملی مسکن را سر و سامان دهید که یکساله 40 میلیون را از مردم گرفتید و بلوکه کردید