بهره برداری و کلنگ زنی ۲۱ طرح بااعتبار ۶۵ میلیارد تومان در ممسنی

فرماندار ممسنی گفت: همزمان با هفته دولت ۲۱ طرح عمرانی در ممسنی با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داوود ایوبی فرماندار ممسنی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان، گفت: ۲۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان آبرسانی به روستاها، تخریب و بازسازی مدارس، اماکن بهداشتی و درمانی، بهسازی روستاها و طرح ویژه مسکن روستایی، زمین‌های ورزشی، طرح‌های آبخیزداری و حفاظت خاک، راه‌های روستایی و روشنایی محور بزرگراهی در هفته دولت امسال در ممسنی کلنگ زنی و یا افتتاح می‌شود.

او با تاکید بر اینکه در بخش خصوصی نیز چند واحد تولیدی کوچک در لیست طرح‌های افتتاحی است، یادآور شد: همچنان شاهد خلاء طرح‌های بزرگ و متوسط بخش خصوصی در شهرستان ممسنی هستیم.

ایوبی تصریح کرد: گازرسانی به تعدادی از روستاهای واجد الشرایط بخش دشمن زیاری از مهمترین پروژه‌های کلنگ زنی در هفته دولت امسال است.

او تاکید کرد: به علت شرایط خاص کرونایی برنامه‌ای برای حضور مدیران استانی و شهرستانی و شهروندان برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال پیش بینی نشده و اکثر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار