وقوع چند انفجار در یک منطقه صنعتی انگلیس + فیلم و تصاویر

منابع خبری از آتش‌سوزی بسیار گسترده در شهری صنعتی در انگلیس و به دنبال آن وقوع چندین انفجار مهیب خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ایندیپدنت از آتش‌سوزی گسترده‌ای در شهر «لیمینگتون اسپا» در منطقه‌ای صنعتی در مرکز انگلیس خبر داد و اعلام کرد به دنبال آن وقوع چندین انفجار نیز گزارش شده است.

بنابر اعلام این وبگاه خبری آتش‌نشانان در حال حاضر در حال اطفای حریق در محل حادثه هستند که چندین انفجار نیز در آن اتفاق افتاده و بوی شدید مواد شیمیایی و دود نیز در آن اعلام شده است.

در حال حاضر تمام مکان‌های مسکونی در اطراف محل آتش‌سوزی تخلیه شده‌اند، به مردم دستور صادر شده تا ۷۰ متری محل حادثه نباشند و افرادی که در نزدیکی آن زندگی می‌کنند درب و پنجره‌ها را ببندند.

یکی از ساکنان به خبرنگاران گفت: «آتش‌سوزی بسیار گسترده است و همچنان صدای انفجار‌ها را می‌شنوم.»

شخص دیگری نیز با بیان آنکه بوی بسیار شدیدی از مواد شیمایی در محل حادثه حس می‌شود، اعلام کرد: «در حال رفتن به محل کارم بودم که حدود ساعت ۱۰:۳۰ (به وقت محلی) صدای انفجار شنیدم. راه‌های منتهی به این محل همچنان باز و من صدای انفجار‌های پیاپی را می‌شنوم. من ابتدا در آسمان دود غلیظی دیدم، اما دیدم رفته رفته غلیظ‌تر و بزرگتر شد و متوجه شدم حتما چیزی بسیار جدی در حال اتفاق افتادن است.»

در حال حاضر نیرو‌های آتش‌نشانی، پلیس و گروه امداد و نجات در محل حادثه حاضر هستند. اورژانس منطقه نیز اعلام کرد حدود ساعت ۱۰:۳۸ دقیقه به وقت محلی تماسی دریافت کرده و به سرعت ماشین آمبولانسی به محل حادثه اعزام کرده است.

وقوع چندین انفجار در منطقه صنعتیِ انگلیس + تصاویر

وقوع چندین انفجار در منطقه صنعتیِ انگلیس + تصاویر

وقوع چندین انفجار در منطقه صنعتیِ انگلیس + تصاویر

وقوع چندین انفجار در منطقه صنعتیِ انگلیس + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار