جبهه خلق برای آزادی فلسطین: مقاومت شدت خواهد یافت

جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر ادامه یافتن مقاومت و فعالیت‌های مردمی در سراسر خاک این سرزمین تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه ای، ادامه حضور گسترده و پرشور مردم فلسطین را در فعالیت‌های ملی با هدف اعمال فشار برای شکستن محاصره نوار غزه، توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و پایان سیاست‌های نژادپرستانه، روند یهودی سازی و شهرک سازی علیه ملت فلسطین خواستار شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین، بهره گرفتن از تجربه مقاومت مردمی در دو شهرک بیتا و بیت دجن با هدف توسعه و گسترش آن تا تبدیل شدن به انتفاضه مردمی فراگیر را ضروری دانست.

این جبهه در بیانیه خود تصریح کرد: فعالیت‌های مردمی در سراسر خاک فلسطین ادامه و شدت خواهد یافت تا رژیم اشغالگر تسلیم اراده ملت فلسطین شود و تجاوزات خود علیه فرزندان ملت ما در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را متوقف کند و به محاصره علیه نوار غزه پایان دهد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در پایان بیانیه خود هشدار داد: سلاح مبارزه ملت فلسطین همیشه در حالت آماده باش قرار دارد و دشمن باید از نبرد قهرمانانه سیف القدس و سایر جان فشانی‌های دلاورانه ملت ما درس عبرت و پند لازم را بگیرد.

روز شنبه در جریان برگزاری تظاهرات سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالأقصی یک تک تیرانداز صهیونیست در مرز شرقی نوار غزه، هدف اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به زخمی‌شدن نظامی خود، طی روز‌های یکشنبه و سه شنبه، حملات سنگینی را به مواضع مقاومت در نقاط مختلف غزه، از جمله مرکز، غرب و جنوب آن انجام دادند.

در پی این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کردند، اشغالگران صهیونیست منتظر پاسخ کوبنده مقاومت باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار