بهترین خودرو‌های دست دوم + تصاویر

در این گزارش چند نمونه از خودرو‌های دست دوم با امکانات و قیمت فوق العاده جهت خرید معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از autocar، تولید Evora امسال در حالی به پایان رسید که لوتوس راه را برای خانواده جدیدی از خودرو‌های اسپرت باز می‌کند. تویوتا Evora نسخه ۲۰۰۹ مجهز به موتور ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت ۲۷۶ اسب بخار بود و Evora S سوپرشارژر سال بعد با ۳۴۵ اسب بخار قدرت به بازار آمد. هر دو مدل می‌توانند در کمتر از ۵ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت برسند. مدل S مطلوب‌تر است، اما جاذبه واقعی Evora نه در عملکرد مستقیم آن، بلکه در فرمان هندلینگ و سواری آن قوی‌تر است.

تویوتا Evora

چند نمونه از بهترین خودرو‌های دست دوم برای خرید

قیمت Evora برای خودرو‌های ۲۷۶ اسب بخاری از حدود ۲۵ هزار پوند شروع می‌شود. به هر حال، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی تجربه بیشتری در زمینه اتومبیل‌های قدیمی دارند و از تکنسین‌های آموزش دیده استفاده می‌کنند، به هر حال عملکرد کلاچ و وضعیت پایه‌های اگزوز بیش از حد تغییر نکرده اما وسواس داشتن در مورد اتومبیل‌هایی مانند Evora بسیار سودمند است.

مرسدس بنز C۲۲۰ CDI Estate SE خودکار و مدل سال ۲۰۱۰، قیمتی در حدود ۲۱۰۰ پوند دارد و مسافت ۱۷۰ هزار مایلی را طی کرده است. خودروی اسپرت کاملاً ایتالیایی Fiat Barchetta با قیمت ۴۹۹۹ پوند نیز یک گزینه مناسب برای خرید است و نمونه ۱۹۹۸ آن مسافتی در حدود ۵۷ هزار  مایل را پیموده است.

مرسدس بنز C۲۲۰ CDI Estate SE

خودروی اسپرت Fiat Barchetta

خودروی Renault Twingo Renaultsport ۱۳۳ Cup، قیمت ۳۹۹۵ پوندی دارد و می‌تواند یک ماشین ایده آل باشد.

خودروی Renault Twingo Renaultsport ۱۳۳ Cup

آئودی RS۴ Avant، یک خودروی هیجان انگیز است که قیمت آن ۱۵ هزار پوند بوده و ۹۱ هزار مایل را پیموده است، اما دارای کلاچ جدید، فلایویل و Pilot Sport ۴s است. سیستم کنترل سواری پویا به مبلغ ۳ هزار پوند تعمیر اساسی شده است.

آئودی RS۴ Avan


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
ماداریم با پراید دست و پنجه نرم میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
فقط روآی سال
بجان خودم با بنز عوضش نمی کنم. بعد ۲۰۰ هزارتا جز قطعات مصرفی هیچ چیش رو عوض نکردم. هی خونواده میگن بفروش برو نمیدونم پژو پارس بگیر دنا بگیر و ... پول هم دارم ولی دلم نمیاد عشقم رو بفروشم.
Iran (Islamic Republic of)
نوریزاده
۱۱:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
دست ما کوتاه و خرما بر نخیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
حالا کدومش رو بخرم /: