توزیع ۱۴.۵ تن گوشت قرمز گوسفندی بین نیازمندان

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از توزیع ۱۴.۵ تن گوشت قرمز گوسفندی بین نیازمندان استان در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای هفتمین مرحله "نذر قربانی" در استان گفت : در این مرحله ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز ۱.۵ کیلویی در میان نیازمندان استان توزیع شده است.

او با اشاره به اجرای کشوری این طرح گفت : این طرح در سراسر کشور از ابتدای شیوع کرونا شروع شده و در آن تامین اقلام خوراکی و بویژه گوشت قرمز برای نیازمندان در دستور کار قرار دارد.

کلات پور افزود: این طرح با همکاری خیرین برنامه "سمت خدا" و نیز موسسه فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در کشور اجرایی می‌شود.

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: تاکنون هفت مرحله از این طرح در استان به اجرا درآمده که طی آن ۱۴.۵ تن گوشت قرمز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در استان توزیع شده است.

کلات پور گفت: استان طی اجرای این طرح با توجه به شناسایی دقیق نیازمندان و توزیع مرتب بسته‌های گوشت، رتبه اول را در بحث جذب این کمک‌ها داشته و توانسته ایم هفت مرحله این طرح را در استان اجرایی کنیم.

او افزود: علاوه براین طرح، برای توزیع گوشت قرمز میان نیازمندان اجرای طرح های"مشارکتی" را هم در دستور کار داریم، به اینصورت که هر مقدار که خیرین هزینه کنند برابر آن از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هزینه شده و گوشت قرمز تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌کنیم.

کلات پور گفت: تاکنون دو مرحله از این طرح‌های مشارکتی هم در استان اجرایی شده که طی آن ۱۰۰ راس گوسفند قربانی و میان نیازمندان توزیع شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.