موفقیت نشریه " زراعت دیم ایران " در ارزیابی‌های وزارت علوم

نشریه علمی - پژوهشی "زراعت دیم ایران در ارزیابی‌های وزرات علوم بعنوان نشریه برتر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر علیزاده رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت‌: نشریه علمی - پژوهشی "زراعت دیم ایران" این موسسه در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری موفق به اخذ رتبه ب شده است.

اوافزود: نشریه زراعت دیم ایران، با همکاری انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران و توسط موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور منتشر می‌شود.

او اضافه کرد: این نشریه با رویکرد تأمین منابع و اطلاعات علمی، تبیین جایگاه و ارایه راهکار‌های حاصل از پژوهش‌های انجام شده در زمینه مسایل محوری زراعت دیم در موسسه تحقیقات دیم منتشر می‌شود.

به گفته رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، ایجاد فضای مناسب برای تعامل و تبادل اندیشه متخصصان و دست اندرکاران بخش کشاورزی دردانشگاه‌ها و بخش‌های تحقیقاتی از اهداف مهم انتشار نشریه زراعت دیم ایران است.

علیزاده گفت: در مدت ۲۹ سال فعالیت این موسسه ۸۷ رقم محصولات دیم دربخش‌های غلات، حبوبات، دانه‌های روغنی و علوفه در این موسسه معرفی شده است.

موسسه تحقیقات دیم کشور به مرکزیت مراغه با ۵ ایستگاه اصلی و معاونت و ۹ ایستگاه همکار، در استان‌های دیم خیز ایران فعالیت تحقیقاتی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار