کشف بیش از سه میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد سه میلیارد و ‌۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ فخرالدین رستم‌پور  فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار داشت: ماموران ایست بارزسی شهید محمدنژاد در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میاندوآب- تبریز به ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و یک دستگاه وانت نیسان به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک می‌شوند.

وی افزود: پس از توقیف این خودروها، در بازرسی از آن‌ها ۲ هزار و ۲۲۸ قطعه انواع لوازم خودرو شامل شمع، لنت ترمز، و لامپ خودرو و ۵۰ هزار نخ سیگار و ۵۰ حلقه لاستیک خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف وسه نفر متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیرمراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

رستم پور با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولویت پلیس بوده و با اقتدار کامل و قاطعانه در چهارچوب قانون با هنجار شکنان برخورد می‌شود، افزود: از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس مبارزه با کالا و ارز با شماره تلفن۴۵۲۲۵۷۱۰ و سامانه ۱۱۰ پلیس در جریان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.