کردستانی‌ها ۹۷ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی کردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: طی ماه‌های تیر و مرداد، با همکاری مشترکان استان در بخش‌های مختلف، ۹۷ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: در تیرماه ۵۲ مگاوات و در مرداد نیز ۴۵ مگاوات مدیریت مصرف برق توسط شرکت توزیع و با همکاری مشترکان استان صورت گرفت که در مجموع طی این دو ماه ۹۷ مگاوات در بخش های مختلف در مدیریت مصرف برق صرفه جویی شد.

لهونیان با بیان اینکه مابقی کمبود انرژی نیز با اعمال خاموشی انجام شد، اضافه کرد: بیشترین خاموشی‌های برق در کردستان مربوط به ماه‌های تیر و مرداد بوده و اکنون بسیار کمتر شده است.

او بر عادلانه بودن اعمال خاموشی‌ها در استان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه به تدریج از گرمای هوا کاسته می‌شود، قطعی‌های برق تا نیمه دوم شهریور به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه از سه شنبه هفته گذشته خاموشی‌ها در استان کاهش محسوسی داشته است، افزود: تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات، کمک بسیار زیادی به مدیریت مصرف برق در استان کرد.

در حال حاضر ۶۸۵ هزار مشترک در بخش‌های مختلف اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت برق کردستان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: مصرف برق ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.