تمدید دوباره قرنطینه نیوزیلند

نیوزیلند بار دیگر قرنطینه ناشی از کرونا در این کشور را تمدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری «اس بی اس» استرالیا، مقامات نیوزیلند بار دیگر قرنطینه در این کشور را تمدید کردند.

بر اساس این گزارش، «جاسیندا آردرن» نخست وزیر این کشور پس از گزارش ۷۰ مورد ابتلای جدید به کرونا، قرنطینه در این کشور را تمدید کرد.

طبق اعلام شبکه اس بی س، «آوکلند» و «منطقه نورثلند» احتمالا در قرنطینه سطح چهار – که بالاترین محدودیت‌ها در سطح این کشور است- باقی می‌مانند. بقیه مناطق نیوزیلند از جمله ولینگتون و «جزیره جنوبی» از اول سپتامبر به قرنطینه سطح سه انتقال داده می‌شوند. قرار است این تصمیم‌ها در جلسه روز دوشنبه کابینه تصویب شود.

جاسیندا آردرن گفت: ما خوب کار می‌کنیم و شواهدی داریم که آنچه داریم انجام می‌دهیم، موثر است؛ اما هنوز احتیاط لازم است.
این در حالی است که اوضاع کرونا در همسایه این کشور یعنی استرالیا وخیم‌تر است. خبرگزاری رویترز روز گذشته در گزارشی از تعبیه چادر‌های اضطراری خارج از دو بیمارستان در سیدنی استرالیا به دلیل افزایش شمار بیماران کرونایی در این شهر خبر داده بود.
طبق گزارش رویترز برای اولین بار از ابتدای شیوع جهانی کرونا شمار مبتلایان روزانه به کرونا در سیدنی از هزار نفر عبور کرده است.

گفتنی است نیوزیلند روز دوشنبه نیز از تمدید قرنطینه‌ای که به دلیل مقابله با انتشار کرونا اعمال شده بود، خبر داده بود.

نیوزیلند روز دوشنبه اعلام کرده بود به دنبال ادامه شیوع گونه جدید کرونا، نیوزیلند تا آخر هفته جاری در قرنطینه خواهد ماند. در همین ارتباط، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند اعلام کرده بود شیوع گونه دلتای کرونا هنوز به پیک خود نرسیده است.

آردرن گفت: شیوع سریع این گونه بدین معناست که هنوز زود است که محدودیت‌هایی که از هفته گذشته وضع شده اند، برداشته شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار