سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان لهستان:

برای هر بازی برنامه داریم/ کار ما برابر ایران سخت خواهد بود

میخال باکیه‌ویچ گفت: ایران یک تیم عالی و بسیار منسجم است، فردا کار بسیار سختی برابر این تیم داریم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میخال باکیه‌ویچ، سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان پس از پیروزی برابر هند در مسابقات والیبال نوجوانان جهان، اظهار داشت: از بازی شاگردانم راضی بودم. تیم نیجریه با هند فرق می کرد. در بازی برابر هند ما برنامه دیگری پیاده کردیم. در واقع در این بازی‌ها نسبت به حریفان یک برنامه جداگانه داریم و سعی داریم برنامه‌هایی را هم که در نظر می گیریم در زمین پیاده کنیم.

سرمربی تیم ملی لهستان در خصوص ایران گفت: تیم ایران یک تیم عالی و بسیار منسجم است که می تواند ما را با مشکل رو به رو کند، اما ما هم لهستان هستیم و می خواهیم والیبال لهستان را به رخ حریفان بکشیم. تمام کار‌هایی که برای آنالیز ایران لازم بود را انجام داده ایم، اما این که آیا موفق می‌شویم یا خیر باید فردا بعد از بازی با ایران پاسخ بدهم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان لهستان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص این که آیا بازی فردا بازی حساسی خواهد بود یا خیر، گفت: من قبلا هم گفته ام برای تمام بازی‌ها به صورت تک به تک برنامه ریزی می کنم. تیم ایران قدرتمند است و برای آن‌ها احترام خاصی قائل هستم. حساسیت بازی قطعا بالا خواهد بود و برابر ایران باید بدون اشتباه بازی کنیم تا پیروز میدان شویم. ما لهستانی هستیم و هیچ گاه در زمین پا پس نمی‌کشیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار