فعالیت ۴۵۶ خانه بهداشت در استان زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از فعالیت۴۵۶خانه بهداشت در استان زنجان خبر داد و گفت: ۳۰ خانه بهداشت نیز تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان  از فعالیت ۴۵۶ خانه بهداشت در استان زنجان خبر داد و گفت: ۳۰ خانه بهداشت نیز تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

او با بیان اینکه ۲۲۰ پروژه بهداشتی از سال ۹۵ تاکنون در استان زنجان کلید خورده است، افزود: از این تعداد ۲۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس علوم پزشکی زنجان گفت: ساختمان‌های با عمر ۲۵ سال و بالاتر بازسازی شده‌اند و این مهم باعث ارائه خدمات بهتر به بیماران می‌شود.

قزلباش به پرونده الکترونیک سلامت اشاره کرد و افزود: زنجان در این خصوص در کشور پیشتاز است و این مهم تحول بسیار اساسی در حوزه بهداشت و تحول نرم‌افزاری در برقراری نظام سلامت بوده است.

او بابیان اینکه یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه سلامت، توجه به حاشیه شهر‌ها بوده است، افزود: مشکلات جدی در این حوزه داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ایجاد ۴۰ پایگاه و ۹ مرکز سلامت در مناطق حاشیه زنجان خبر داد و گفت: نسخه نویسی الکترونیکی گام مهمی است که از اول اسفندماه پارسال به مرحله اجرا درآمده است.

قزلباش به عملکرد مطلوب استان زنجان در زمینه نسخه الکترونیکی اشاره کرد و ادامه داد: بیمه‌های تکمیلی پوشش ۱۰۰ درصدی در مورد نسخه‌های الکترونیکی ندارندکه این مهم موجب عدم رضایت مردم از این طرح شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.