جولان کرونا در بانک‌ها / از ورود افراد بدون ماسک به بانک جلوگیری شود

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ارائه خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی در پیشگیری از کرونا اهمیت بالایی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر کرمی مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص جولان کرونا در بانک‌ها،گفت: بانک‌ها به دلیل ماهیت و جنس کار یکی از عمده‌ترین اماکن عمومی هستند که پتانسیل خطر آن در بحث همه‌گیری کرونا خیلی بالا است.

او افزود: ستاد ملی کرونا با توجه به اهمیت و نقش بانک‌ها در همه‌گیری کرونا یک سری مصوبات اعلام کرده به طوریکه براساس آن باید تدابیری از طرف مدیریت شعبه اتخاذ شود که از ورود افراد بدون ماسک به بانک جلوگیری شود و در ضمن متصدیان بانک‌ها هم از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر افزایش تعداد باجه‌ها در راستای جلوگیری از تجمع و ازدحام، ادامه داد: چیدمان صندلی‌ها در بانک باید با علامت‌های خاص یکی در میان در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شوند، البته باید مراجعه‌کنندگان هم رعایت کنند.

کرمی با بیان اینکه بحث تهویه در بانک‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان داشت: در بانک‌ها به دلیل مطرح بودن بحث امنیت معمولا بحث تهویه مناسب رعایت نمی‌شود، باید حتما در طول روزکاری پنجره‌ها و در‌ها باز باشد.

او به نقش مهم خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی در زمینه پیشگیری از کرونا اشاره و گفت: الان در تمام دنیا بحث ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی مطرح است، بیشتر خدمات بانکی به‌خصوص پرداخت اقساط باید به صورت غیرحضوری انجام شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار