آغاز تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به فرهنگیان کردستانی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از آغاز تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به فرهنگیان استان از شنبه ششم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در دومین نشست کارگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر اظهار داشت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان، در مراکز تخصصی آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان از شنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۲ شهریور ادامه خواهد داشت.

او افزود: فرهنگیانی که در مرحله اول اقدام به تزریق واکسن نموده اند، در مرحله دوم نیز بر اساس تاریخ قید شده در برگه‌های اعلامی، دز دوم واکسن را دریافت خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان به نحوه حضور فرهنگیان در مراکز تخصصی واکسیناسیون آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه زمان بندی، فرهنگیان به صورت آموزشگاهی و در نوبت خود در ۱۶ مرکز تعیین شده حاضر و واکسیناسیون انجام خواهد شد.

به گفته خوش گوار در مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان، تعداد ۱۷ مرکز تخصصی تعیین و ۱۹ هزار و ۱۰۷ نفر از همکاران فرهنگی دز اول واکسن را دریافت کرده اند که معادل ۸۵ درصد از جمعیت فرهنگیان استان است.

او گفت: قبل از بازگشایی مدارس، فرهنگیان برای آغاز سال تحصیلی جدید دز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق خواهند نمود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.