کسب رتبه نخست کرمانشاه در تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست این استان در کشور در تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اردشیر رستمی مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست این استان در کشور در تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی خبر داد و گفت : در این زمینه عملکرد اموال تملیکی کرمانشاه ۱۷ برابر بهتر از میانگین کشوری بوده است.

او گفت : براساس گزارش مدیریت طرح و برنامه سازمان مرکزی جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور درباره عملکرد استان‌ها در تعیین تکلیف کالا‌های سنواتی و رسوبی، سازمان اموال تملیکی استان کرمانشاه با کمترین میزان کالا‌های رسوبی، استان اول کشور شده است.

او افزود: براساس این گزارش میزان کالا‌های رسوبی در سازمان اموال تملیکی استان کرمانشاه تا تاریخ ۲۲ مرداد امسال تنها پنج درصد بوده و از بیش از ۶۰۰ پرونده موجود این سازمان، فقط ۲۹ پرونده سنواتی و ۵۸۵ پرونده دیگر جاری هستند.

 رستمی افزود: پس از استان کرمانشاه، استان‌های البرز، قزوین و لرستان با ۱۰، ۱۴ و ۱۹ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

رستمی ادامه داد: میانگین کشوری میزان کالا‌های رسوبی هم ۸۸ درصد اعلام شده که استان کرمانشاه بیش از ۱۷ برابر کمتر از آن است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه از حمایت‌های مدیریت ارشد استان، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان تعزیرات، دادگستری و یگان‌های کاشف در کسب این رتبه تقدیر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.