نعمتی: می‌خواهم سرباز خوبی برای پرسپولیس باشم/ مبلغ رضایت‌نامه بالا بود؛ خانه‌ام را فروختم

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقال خود به سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نعمتی پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شاکر هستم که این اتفاق خوب رخ داد. از بعد نیم فصل به دنبال این بودم، این قرارداد نهایی شود و ۱۰ روزی هست که پیگیر نهایی شدن این قرارداد هستم. از پدیده و مدیر برنامه هایم تشکر می‌کنم که تلاش کردند تا این انتقال انجام شود.

او ادامه داد: خدا را شاکر هستم که به باشگاه بزرگ پرسپولیس پیوستم. از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.

نعمتی گفت: ۱۰۰ درصد پرسپولیس از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران است و قهرمانی‌های متوالی داشته است. انگیزه بالایی برای حضور در پرسپولیس دارم و تلاش می‌کنم تا سرباز خوبی برای پرسپولیس و هواداران این تیم باشم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد من با پرسپولیس ۳ ساله است و شماره پیراهن من هنوز انتخاب نشده است.

نعمتی ادامه داد: پدیده رقمی را در خواست کرده بود. من هزینه شخصی به ین تیم دادم و آپارتمانم را برای دریافت رضایت نامه از تیم سابقم فروختم.

او درباره مخالفت رحمتی با این جدایی، بیان کرد: من به رحمتی حق می‌دهم، چون شرایط تیمش بر هم می‌خورد، اما رحمتی به فکر من بود.


بیشتر بخوانید


نعمتی درباره وجود رقابت در تیم پرسپولیس گفت: از وجود بزرگانی همچون سید جلال حسینی می‌توانم بهره ببرم. گل محمدی یکی از بهترین مربیان ایران است و امیدوارم بتوانم دوباره شاگرد خوبی برای او باشم.

نعمتی درباره اینکه از قول او مطرح شده بود که برای حضور در پرسپولیس حاضر به فروش کلیه ام هم هستم گفت: این صحبت از طرف من نبود، اما حاضر بودم هر کاری انجام دهم تا این انتقال انجام شود. تمام تلاشم را به کار گرفتم تا در نهایت این انتقال صورت گرفت. خانواده من هم بسیار سختی کشیدند و پیگیر وضعیت حضور من در پرسپولیس بودند. برای تیم سابق و مردم مشهد آرزوی بهترین‌ها را دارم.

او درباره اینکه آیا به رویای کودکی خود رسیده یا خیر گفت: واقعا حس می‌کردم روزی به پرسپولیس می‌روم و خدا را شاکر هستم که این اتفاق رخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۸:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
خانه هم قیمتش بالاست!
آخرین اخبار