پیام تبریک مسئولان خوزستان به مناسبت هفته دولت

مسئولان خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان و روسای دستگاه‌های اجرایی پیام‌های تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند صادر کردند.

شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت هستند

در پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه آمده است:

بسمه تعالی

هفته اول شهریور که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای سرلوحه قرار دادن شیوه، منش و اخلاق این بزرگواران جهت خدمت صادقانه به ملت شریف ایران اسلامی و حرکت در مسیر رشد و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی است.

شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند که نام و خاطره آنان به عنوان الگو و یک سرمشق ماندگار می‌باشد.

هفته دولت فرصت مناسبی برای تحکیم و تداوم وحدت میان مردم و دولت به منظور توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و همچنین تبیین و تشریح خدمات، دستاورد‌ها و عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف است.

چهارم شهریور به عنوان روز کارمند یادآور تلاش‌های مجدانه و خالصانه کارکنان خدومی است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند است و بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهاد‌ها و سازمان‌ها زمینه ساز پیشبرد اهداف و اعتلای کشور است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و کارمند بویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور، دولتمردان و کارمندان خدوم به خصوص مدیران و کارمندان متعهد شهرستان امیدیه تبریک عرض کرده و موفقیت همگان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان انقلاب اسلامی است

در متن پیام حسن زیودار مدیرکل راه آهن زاگرس آمده است:

 هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روز‌های پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیدند و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

 بی شک همه ما باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و  در جهت تحقق اهداف دولت ونظام جمهوری اسلامی گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران خودم در اداره کل راه آهن زاگرس تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را به منظور تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

دولتی موفق است که خدمتگزار خوبی برای ملت باشد

در پیام سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان آمده است:

آغاز هفته دولت، یادآور دولتمردان بزرگ نظام اسلامی، شهیدان «رجایی و باهنر» است. شهدایی که قبل از اینکه مسئول باشند، خادم ملت و سرباز ولایت و نظام مقدس بودند، شهدایی که نماد صداقت و پاکدامنی بوده و الگویی ماندگار برای همیشه تاریخ هستند. الگویی برای دولتمردانی که تازه پا به این عرصه می‌گذارند و رخت خدمت به تن می‌کنند.

تقارن آغاز به کار دولت سیزدهم با هفته دولت، فرصت مناسبی است تا دولتمردان مورد اعتماد رئیس جمهور که از قضا مدعی خدمت صادقانه و جهادی به مردم هستند، با تمام وجود از شخصیت‌های شهدای بارزی همچون رجایی و باهنر و دیگر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس الهام بگیرند و برای خدمت بی منت به مردم کمک همت ببندند.

دولت‌ها و مسئولان در طول تاریخ جا به جا شده و تغییر کرده اند، اما تنها چیزی که از آن‌ها به جا می‌ماند و مورد داوری قرار می‌گیرد، عملکرد آن‌ها در قبال میهن، آب و خاک، مردم و آرمان‌های نظام و کشورشان است لذا امیدوارم که دولت انقلابی جدید از خدمت صادقانه به حوزه دفاع مقدس غفلت نکند.

بی شک دولتی موفق است که خدمتگزار ملت باشد و دولتمردانی در ذهن مردم باقی می‌مانند که از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات جامعه و اهداف بلند و متعالی کشورشان دریغ نکنند و تا پای جان خود را فدای قسم نامه‌هایی کنند که در روز اول مسئولیت شان آن را قرائت کرده اند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته به همه دولتمردان صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای دولت از دولتمردان و مسئولین تازه نفسی که در حال برداشتن قدم‌های اولیه جهت خدمت به مردم هستند، استدعا دارم که حرمت مردم قدرشناس ایران اسلامی به پیکر بی جان شهید حاج «قاسم سلیمانی» را همیشه مد نظر داشته باشند و بدانند که شوکت و عزت آدم‌ها و جایگاه‌ها بستگی به اخلاص، اعتقاد و صداقت آن‌ها در عملکردشان دارد.

هفته دولت فرصتی برای تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر

در پیام رضا قیصی پور مدیر کل استاندارد استان خوزستان آمده است:

هفته دولت در واقع فرصتی است تا نیرو‌های خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و امید به آینده‌ای بالنده را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور، در حیطه‌های مختلف را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به ا عضای محترم هیات دولت، ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و سرافراز استان خوزستان تبریک گفت و موفقیت آنان را در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.