برترین فروشگاه قطعات الکترونیکی در ایران

مهندسان، کارخانه دارها، مسئولان خرید شرکت ها و کلیه افرادی که قصد خرید قطعات الکترونیکی را دارند، همه به دنبال بهترین فروشگاه قطعات الکترونیکی می گردند که بتوان به آن اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه و با گسترش صنایع در ایران، شاهد نیاز روز افزون این صنعت به قطعات الکترونیکی احساس می‌شود. اما به دلیل مقرون به صرفه نبودن تولید قطعات الکترونیکی پایه مثل آی سی، مقاومت، خازن و بسیاری دیگر از قطعات الکترونیکی، این قطعات باید از دیگر کشور‌ها وارد شوند. می‌توان از چین به عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده انواع این قطعات نام برد.

اما یکی از مشکلاتی که در این بین به وجود می‌آید، ظهور قطعات الکترونیکی فیک و تقلبی است که از روی قطعات الکترونیکی اورجینال ساخته می‌شود و گرچه از لحاظ ظاهر شباهت زیادی با قطعات الکترونیکی اورجینال دارد، اما از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و در پروژه‌های الکترونیکی کارخانه‌ها و مهندسان را با چالش‌های اساسی رو به رو می‌کند.

برترین فروشگاه قطعات الکترونیکی در ایران

پس مهندسان، کارخانه دارها، مسئولان خرید شرکت‌ها و کلیه‌ افرادی که قصد خرید قطعات الکترونیکی را دارند، همه به دنبال بهترین فروشگاه قطعات الکترونیکی می‌گردند که بتوان به آن اعتماد کرد و به کیفیت قطعاتی که از این شرکت یا فروشگاه خریداری می‌کنند، اطمینان ۱۰۰ درصدی داشته باشند.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از بهترین شرکت‌های فروش انواع قطعات الکترونیکی در تهران بپردازیم که بزرگ ترین شرکت‌ها و کارخانه دار‌های ایرانی، مشتری دائمی این شرکت هستند و از کیفیت خدماتی که دریافت می‌کنند، رضایت خیلی بالایی دارند.

شرکت هادی بان الکترونیک که با مدیریت مهندس محمود شایا، مدیرعامل توانمند این شرکت هدایت می‌شود، از دیرباز در صنعت قطعات الکترونیکی در ایران و به خصوص در تهران فعال بوده است. این شرکت با دو دهه فعالیت به صورت کاملا تخصصی در زمینه فروش انواع قطعات الکترونیکی، طراحی و ساخت برد‌های الکترونیکی و همچنین واردات قطعات الکترونیکی کمیاب که در بازار ایران یافت نمی‌شود، به مشتریان بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

چرا هادی بان الکترونیک، یکی از برترین فروشگاه‌های قطعات الکترونیکی در ایران است؟

برترین فروشگاه قطعات الکترونیکی در ایران

شکل 1: هادی بان الکترونیک، یکی از برترین فروشگاه های قطعات الکترونیکی در ایران

یکی از اصلی ترین اهداف در شرکت هادی بان، جلب رضایت مشتری است و این شرکت می کوشد تا با ارائه گارانتی برای تمام محصولاتش، پشتیبانی فنی و بازرگانی و همچنین ارائه مناسب ترین قیمت ها، هرچه بیشتر در رسیدن به این هدف کوشا باشد.

البته این نکته را خاطر نشان می کنیم که خرید قطعات الکترونیکی ارزان قیمت، به معنی بهترین انتخاب نیست و ممکن است که این ارزانی باعث لطمه زدن به کسب و کار شما شود. پس حتما مهم است که فروشنده این قطعات الکترونیکی از سابقه و اعتبار بالایی در زمینه قطعات الکترونیکی برخوردار باشد تا با اطمینان خاطر بهترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت با هم داشته باشید.

وب سایت این شرکت به نشانی www.HadibanElectronic.com دارای معتبرترین نمادها (نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه های دیجیتال) و همچنین درگاه پراخت بانک پاسارگاد از سازمان های کشوری است که نشان از امنیت بالای خرید از این فروشگاه اینترنتی می باشد و می توانید به صورت کاملا آنلاین انواع قطعات الکترونیکی خود را از این شرکت خریداری کنید و درب شرکت یا کارخانه خود این قطعات را دریافت کنید.

همچنین این امکان فراهم شده است که همراه هر محصول، قیمت آن هم مشخص شده است و قیمت ها به صورت کاملا اتوماتیک هر روز آپدیت می شوند که یک امکان بی نظیر است که در حال حاضر فقط در این سایت وجود دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، خرید قطعات الکترونیکی از شرکت هادی بان الکترونیک بهترین انتخاب برای مهندسانی است که می خواهند یک قطعه الکترونیکی اورجینال، با گارانتی و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

این شرکت در تلاش است تا با تنوع بخشیدن به حوزه  فروش محصولات و در وهله بعدی حضور در عرصه بین المللی و رقابت با شرکت های خارجی بتواند حوزه فعالیت های خود را هرچه بیشتر گسترش دهد.

هادی بان الکترونیک، وارد کننده انواع قطعات الکترونیکی اورجینال از سراسر دنیا

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک شرکت یا فروشگاه برتر قطعات الکترونیکی می بایست دارا باشد، امکان واردات قطعات الکترونیکی است که کمیاب و نادر است و در هیچ یک از فروشگاه های قطعات الکترونیکی در ایران یافت نمی شود.

شرکت هادی بان الکترونیک با تجربه ای که در این چند دهه از فعالیت با بهترین تامین کنندگان خارجی داشته است، توانسته است تا یک پل ارتباطی قوی بین ایران و کشورهایی چون چین، هنگ کنک، ترکیه، دبی و چند کشور اروپایی ایجاد کند تا پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان صنایع الکترونیکی در ایران باشد.

زمان تخمینی برای واردات قطعات الکترونیکی با کشتی حدود 4 ماه و با هواپیما حدود 2 هفته است. البته این اعداد به صورت تقریبی است و با توجه به شرایط ممکن است کمتر و یا بیشتر شود.

با توجه به امکان استعلام قیمت هر محصول قبل از واردات آن قطعه الکترونیکی و همچنین گارانتی 2 هفته ای که شرکت هادی بان الکترونیک بعد از تحویل کالا به شما برای تان در نظر گرفته است، واردات قطعات الکترونیکی به وسیله شرکت هادی بان الکترونیک می تواند انتخاب درستی باشد که به بهبود فرآیندهای تولید شما کمک کند.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های قطعات الکترونیکی ایران که در تهران واقع شده است، آشنا کنیم. در انتها برای ارتباط با این شرکت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

آدرس : میدان آرژانتین - کوچه هفدهم (شفق) - پلاک 18- طبقه همکف - واحد یک

شماره تلفن : 88559834-021 یا 88550764-021
وب سایت : www.hadibanelectronic.com

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل کبیری
۱۶:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام. من از جاهای مختلفی برای شرکت ام تا حالا خرید کردم . فروشگاه هایی مثل جوان و چهره و کلا فروشگاه های امجد و همچنین هادی بان . ولی اگر کلی بخواهیم نگاه کنیم فروشگاه هادی بان رو جزو خوب های بازار می دونم . واقعا از لحاظ کیفیت من تا حالا به مشکلی تو قطعات دریافتی ام از این شرکت نداشتم .
آخرین اخبار