نادری در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم مطرح کرد؛

وزیر پیشنهادی علوم وزنه علمی کشور/ زلفی گل طراح بنیاد ملی نخبگان است

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل موافقت خود با وزیر پیشنهادی علوم پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه شنبه دوم شهریور ماه و در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزیر پیشنهادی برنامه هایشان خودشان را به درستی معرفی نکرده اند. به دلیل نخواندن برنامه‌های ایشان حرف‌هایی در مجلس زده شد که جفا در حق او بود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجهه بسیجی وی در عرصه‌های مختلف باعث شده دبیر مجمع بسیج اساتید استان باشد و همچنین وی چند بار در محضر رهبر معظم انقلاب سخنرانی کرده و ایده بنیاد ملی نخبگان را مطرح کرد که خود مأمور به راه‌اندازی آن شد. همچنین وی ریاست دانشگاه همدان را برعهده داشت که باید گفت دانشگاه، خود نمونه کوچکی از وزارتخانه است.

وی افزود: زلفی‌گل ۱۱ سال تجربه معلمی و فعالیت در حوزه آموزش عالی را دارد، همچنین وی وزنه‌ای علمی بوده و نظریه‌پرداز و تحول‌خواه است و بنده یک دهه ایشان را می‌شناسم و می‌گویم مدیری انقلابی، علمی، توانمند و تحول‌گرا است.

نادری ادامه داد: در سال ۸۸ ایشان درِ دانشگاه همدان را مقابل فتنه‌گران بست و مواضع انقلابی وی زبانزد دوستان همدانی است و اینکه می‌گویند چرا برخی افراد خاص از او حمایت می‌کنند باید گفت پاسخ ایشان این بوده که برخی از آن‌ها را حتی یک بار هم ندیده ضمن اینکه باید نظر متدینین انقلابی مانند کامران دانشجو را هم دید که وی را تأیید کرده است.

وی در ادامه برنامه‌های وزیر را جامع دانست و هدفمندسازی آموزش و پژوهش و عملیاتی کردن آن را از سرلوحه‌های او برشمرد و گفت: شهادت می‌دهم تمام حرف‌هایی که علیه وی در رسانه‌ها گفته شده ناروا است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان زلفی گل را فردی در تراز انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مجلس از وی حمایت می‌کند به شرطی که چهره تحول خواه گذشته خود را نگاه داشته و از متخصصان در بدنه وزارتخانه و دانشگاه استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار